söndag, april 06, 2008

Debatt om modeblogg goes on

Jag hade verkligen tänkt låta mina åsikter angående "modebloggar" lysa med sin frånvaro här på sidan, efter det jag skrev för ett par veckor sedan. Kunde dock inte låta bli att dra på smilgroparna när jag slog upp fredagens Metro och läste en krönika. Det är tydligen fler än jag som reagerar. Kicki Norman skriver nämligen i sin krönika: "Blondinbella är en ljugpotta" om exakt det fenomen jag försökt nå ut med. Det är lätt att skriva om hur heta ett par skor är när man vet att det samtidigt som man uppdaterar inlägget tickar in X-antal tusen kronor på bankkontot. Det känns bra att fler uppmärksammar just hur det fungerar när en bloggare tjänar pengar på sin blogg. Tack Kicki!

Punkt om detta... eller inte riktigt. Det har uppstått ett bloggkrig mellan Blondinbella och bloggen bellasuger.se. Fantastisk läsning!

Inga kommentarer: