onsdag, mars 04, 2009

Början och slutet...

Innebandyn avslutades med en "maraton-helg". Jag och Krister körde hela vägen (5 matcher på 4 dagar) och det var riktigt kul. Hann med en lagfest på lördagen också. Kroppen mådde sådär efteråt, men fasen vad kul det var. Läs en sammanfattning om helgen här. (klicka på #44-bloggen till vänster)

Körde första löppasset idag. Det kändes riktigt tungt. Hade för mycket kläder på mig också, så det blev tugnt i duggregnet. Såg till min glädje när jag kom hem att det går ett seedningslopp till Göteborgsvarvet den 22 mars. Jag, som är oseedad, har inte lust att starta längst bak, så jag får helt enkelt anmäla mig imorgon. Det kommer vara en grym upplevelse att starta den 16 maj. Det är över 53000 som kommer till start. Tydligen nytt världsrekord för en halvmara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har lust att "joina" dig men känner att det skulle bara bli bortkastade pengar pga min dåliga kondition av dagen att bedöma. Det gör inget om jag får starta längs bak. Det viktigaste är att jag kommer fram och att DU väntar på mig så att vi kan åka hem tillsammans :-)

Ruuun Piiia Ruuun!