måndag, februari 16, 2009

Kört

Ja, det är kört nu. Tung förlust igår och säsongen är över. Resterande två matcher får vi bara spela av. Visserligen har vi en mikroskopisk chans att nå en kvalplats, men sannolikheten är nog lika stor som att jag skulle vinna på lotto utan att spela. Nu får vi rikta in oss på nästa säsong. Det är då vi ska ta steget upp igen, om man får tro på de som bestämmer i klubben.
Själv siktar jag nu på att slutföra resterande två matcher så bra det går. Sen ligger fokus på den 16 maj. Det är dagen då Göteborgsvarvet går av stapeln.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var synd att det blev förlust. Men det är bara att kämpa vidare! Jag håller tummarna för de två sista matcherna, och kommer och hejar på på söndag! Annars längtar jag till klättring och jogg tillsammans. :)

Anonym sa...

p.s Det var jag, Pia som skrev förra inlägget.