tisdag, mars 06, 2007

Pancakes

Blev enormt sugen på pannkakor idag, så det var bara att inhandla ingredienser på vägen hem från jobbet. Väl hemma kavlade jag upp ärmarna och stekte 15-20 pannkakor. De tillsammans med en vidunderlig sallad och några ostron som var kvar från helgen blev en tisdagmiddag att glömma sent.
I demokratins tecken kan man säga att jag och Pia delat upp TV-kvällen. Hon ser nu på Dansefeber, medan jag sitter här vid datorn och lyssnar på Radiosporten (Sveriges Radio) via nätet. Har också på live-uppdatering på Championsleaguematcherna, så jag håller mig uppdaterad. Om en stund är dansprogrammet slut och då blir det soffan och andra halvlek för mig.

Om ni undrar så blev det seger i söndagens match. 13-5 mot Vålerenga och 1+1 från min klubba. Efter denna komfortabla vinst åkte jag och Pia ner till John Dee och såg på Tanya Stephens. Konserten (ca 1,5 h) gick fort och lite småsvettiga åkte vi hem med sista tunnelbanan. På söndag är det dags igen. Shakira kommer på besök och vi har biljetter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tyckte du om Tanya då? Visst rockar hon?!