lördag, juni 17, 2006

Lördag i Oslo!


Premiär för bloggen.
Får se hur detta kommer gå, jag kommer nog att skriva en del här.
Kul att skriva av sig lite.
Det senaste dygnet har det hänt en del intressanta saker.
På väg hem från jobbet klev jag och Pia in på en cykelaffär här i Oslo. En kvart senare hade jag fått en ny cykel. (Se bild) Ska bli grymt skönt att rulla hem på den efter att jag hämtat den om ett par timmar.
Var sedan nere en sväng i centrum och såg lille Timbuktu och de korta killarna i Snook rocka loss på som gäst-DJs på Fugazi. Inte mer än kanske 100 personer hade tagit chansen att uppleva sköna rytmer av alla dess slag. Kan säga att musiken som spelades helt uppfyllde min musiksmak.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja sidan va nice. Hoppas får läsa en hel del här va!
O en tuff cykel har du fått oxå...cykla lungt nerför backarna bara.

Ha det bäst!!
/Paweena